уторак, 31. јануар 2012.

ПЛАН РАДА ЗА ДРУГ ПОЛУГОДИШТЕ - 4. РАЗРЕД


Назив предмета

ЦРНОГОРСКИ – СРПСКИ, БОСАНСКИ, ХРВАТСКИ ЈЕЗИК И КЊИЖЕВНОСТ

Разред
Статус предмета
Полугодиште
Начин оцјењивања
Фонд часова

IV - четврти

општеобразовни

II

Усмени, контролни, писмени, групни рад

3 часа седмично


Одређење предметног програма: Црногорски - српски, босански, хрватски језик и књижевност  је обавезни четворогодишњи наставни предмет у средњој стручној школи и полаже се на стручном испиту. То је најважнији наставни предмет у основној и средњој школи  зато што развија укупне интелектуалне и психоемотивне способности. Вјештине које се развијају у оквиру овога предмета потребне су и у свим осталим предметима, отуда његов посебан значај у курикулуму уопште. Кроз наставу Матерњег језика и књижевности ученик се развија као самостална, слободна, креативна и културна личност, свјесна свог личног и националног идентитета.

Корелација са другим предметима: историја, етика, естетика, социологија, психологија, ликовна и музичка умјетност
Циљеви изучавања предмета:
Предмет има за циљ оспособљавање ученика за отворен и конструктиван дијалог, његовање љепоте усмене и писане ријечи, овладавање граматичком и правописном нормом.

Име и презиме наставника: БОЈАН СТРУЊАШ, професор српског језика и књижевности

ПЛАН РАДА:
Недјеље
Недјељни распоред градива
I
50. Административни стил 51. Есеј – расправа, приказ, књиж. паралела 52. Ф. КАФКА: „Процес“
II
53 - 54. Ф. КАФКА: „Процес“ 55. Усмено изражавање: краћи говори, подсјетник
III
56. Систематизација градива 57 – 58. М. БЕЋКОВИЋ: „Рече ми један чоек“
IV
59. Парадигматика (говорни чинови, злоупотреба језика, мас медији) 60. Б. МИЉКОВИЋ: „Балада“ 61. Б. Конески: „Везиља“
V
62. Т Е С Т  63. АНАЛИЗА ТЕСТА 64. Ф. М. ДОСТОЈЕВСКИ: „Браћа Карамазови“
VI
65 – 67. Ф. М. ДОСТОЈЕВСКИ: „Браћа Карамазови“
VII
68. ТРЕЋИ ПИСМЕНИ ЗАДАТАК 69. КОЛЕКТИВНА ИСПРАВКА ПИСМЕНОГ   70. ИНДИВИДУАЛНА ИСПРАВКА ПИСМЕНОГ
VIII
71 – 73.  Д. МАКСИМОВИЋ: „Тражим помиловање“
IX
74  - 75. П. П. Његош: „Ноћ скупља вијека“ 76. ТРЕЋИ КЛАСИФИКАЦИОНИ ПЕРИОД (утврђивање градива)
X
77 – 78. Говорни наступи 79. Правопис
XI
80 – 82. М. СЕЛИМОВИЋ: „Дервиш и смрт“
XII
83. М. СЕЛИМОВИЋ: „Дервиш и смрт“ (књижевност и филм – паралела) 84. Есеј („Дервиш и смрт“) 85. Утврђивање
XIII
86. ПРИПРЕМА ЗА ПИСМЕНИ ЗАДАТАК  87. ЧЕТВРТИ ПИСМЕНИ ЗАДАТАК  88. ИСПРАВКА ПИСМЕНОГ ЗАДАТКА
XIV
89 - 91. М. ЛАЛИЋ: „Лелејска гора“
XV
92. „Лелејска гора“ – есеј 93. Систематизација градива 94. Ученици, час је ваш ЧЕТВРТИ КЛАСИФИКАЦИОНИ ПЕРИОД
ЉЕТЊИ РАСПУСТ
Обавезе ученика у току наставе: Праћење наставног процеса, укључивање у рад, редовност, одговорност
Консултације: понедељак  и четвртак у 19 сати (допунски час, појашњавање  несхваћеног градива)
Контакт: bojan.strunjas@sss-pv.edu.me (мејл адреса)  strunjas.blogspot.com (блог)  
НЕОПХОДНА ЛИТЕРАТУРА
КЊИЖЕВНОСТ

Читанка за четврти разред гимназија, Подгорица, 2010. или Читанка за четврти разред средње школе (старо издање)
ГРАМАТИКА

Свијет језика, граматика за 4. разред гимназије, Подгорица, 2011.

Облици провјере знања и оцјењивање: рад на часу, владање, ангажовање, усмени и писмени одговори, тестови





Нема коментара:

Постави коментар