четвртак, 26. јануар 2012.

ПЛАН РАДА ЗА ДРУГО ПОЛУГОДИШТЕ - 3. РАЗРЕД




Назив предмета

ЦРНОГОРСКИ – СРПСКИ, БОСАНСКИ, ХРВАТСКИ ЈЕЗИК И КЊИЖЕВНОСТ

Разред
Статус предмета
Полугодиште
Начин оцјењивања
Фонд часова

III - трећи

општеобразовни

II

Усмени, контролни, писмени, групни рад

3 часа седмично


Одређење предметног програма: Црногорски - српски, босански, хрватски је обавезни четворогодишњи наставни предмет у средњој стручној школи и полаже се на стручном испиту. То је најважнији наставни предмет у основној и средњој школи  зато што развија укупне интелектуалне и психоемотивне способности. Вјештине које се развијају у оквиру овога предмета потребне су и у свим осталим предметима, отуда његов посебан значај у курикулуму уопште. Кроз наставу Матерњег језика и књижевности ученик се развија као самостална, слободна, креативна и културна личност, свјесна свог личног и националног идентитета.

Корелација са другим предметима: историја, етика, естетика, социологија, психологија, ликовна и музичка умјетност
Циљеви изучавања предмета:
Предмет има за циљ оспособљавање ученика за отворен и конструктиван дијалог, његовање љепоте усмене и писане ријечи, овладавање граматичком и правописном нормом.

Име и презиме наставника: БОЈАН СТРУЊАШ, професор српског језика и књижевности

ПЛАН РАДА:
Недјеље
Недјељни распоред градива
I
50. Публицистички стил (вијест, извјештај, репортажа) 51. Писање есеја и записника 52. М. ЦРЊАНСКИ: „Суматра“
II
53 - 55. М. ЦРЊАНСКИ: „Сеобе“
III
56. М. ЦРЊАНСКИ: „Сеобе“ 57. Р. РАТКОВИЋ: „Поноћ мене“ 58. Р. РАТКОВИЋ: „Икона“
IV
59 - 60. Н. ЛОПИЧИЋ: „Лелек“ 61. ПРИПРЕМА ЗА ИЗРАДУ ТЕСТА
V
62. Т Е С Т - ЦРЊАНСКИ, РАТКОВИЋ, ЛОПИЧИЋ 63. АНАЛИЗА ТЕСТА 64. Књижевност НОБ-а
VI
65. И. Г. КОВАЧИЋ: „Јама“ 66. Т. УЈЕВИЋ: „Свакидашња јадиковка“ 67. ПРИПРЕМА ЗА ТРEЋИ ПИСМЕНИ ЗАДАТАК
VII
68. ТРЕЋИ ПИСМЕНИ ЗАДАТАК 69. КОЛЕКТИВНА ИСПРАВКА ПИСМЕНОГ   70. ИНДИВИДУАЛНА ИСПРАВКА ПИСМЕНОГ
VIII
71. Поетика Д. МАКСИМОВИЋ 72. Д. МАКСИМОВИЋ: „Стрепња“ 73. Д. МАКСИМОВИЋ: „Крвава бајка“
IX
74. Д. МАКСИМОВИЋ: „Крвава бајка“ 75. Утврђивање градива 76. ТРЕЋИ КЛАСИФИКАЦИОНИ ПЕРИОД
X
77 – 78. Говорни наступи 79. Правопис
XI
80 – 81. Правопис 82. Поетика И. АНДРИЋА
XII
83 – 85. И. АНДРИЋ: „На Дрини ћуприја“
XIII
86 – 87. И. АНДРИЋ: „На Дрини ћуприја“ 88. И. АНДРИЋ: Ex-ponto
XIV
89. И. АНДРИЋ: Ex-ponto90. ПРИПРЕМА ЗА ПИСМЕНИ ЗАДАТАК  91. ЧЕТВРТИ ПИСМЕНИ ЗАДАТАК
XV
92. КОЛЕКТИВНА ИСПРАВКА ПИСМЕНОГ 93. ИНДИВИДУАЛНА ИСПРАВКА ПИСМЕНОГ 94. М. ШОЛОХОВ: „Тихи Дон“
XVI
95 – 97. М. ШОЛОХОВ: „Тихи Дон“
XVII
98. Систематизација градива 99 – 100. М. БАЈИЋ – ПОДЕРЕГИН: „Свитање“
XVIII
101. ПРИПРЕМА ЗА ИЗРАДУ ТЕСТА 102. Т Е С Т 103. ВРЕДНОВАЊЕ  ПОСТИГНУТОГ УСПЈЕХА
XIX
104. ЧЕТВРТИ КЛАСИФИКАЦИОНИ ПЕРИОД – План лектире за 4. разред / Анкета з аученике о раду предметног професора
ЉЕТЊИ РАСПУСТ
Обавезе ученика у току наставе: Праћење наставног процеса, укључивање у рад, редовност, одговорност
Консултације: сриједа и четвртак у 19 сати (допунски час, појашњавање  несхваћеног градива)
Контакт: bojan.strunjas@sss-pv.edu.me (мејл адреса)  strunjas.blogspot.com (блог)  
НЕОПХОДНА ЛИТЕРАТУРА
КЊИЖЕВНОСТ

Читанка за трећи разред гимназија, Подгорица, 2010. или Читанка за трећи разред средње школе (старо издање)
ГРАМАТИКА

Свијет језика, граматика за 3. разред гимназије, Подгорица, 2011.

Облици провјере знања и оцјењивање: рад на часу, владање, ангажовање, усмени и писмени одговори, тестови





Нема коментара:

Постави коментар